Elin har ont i magen hon !

Hej våra söta bloggläsare!
Nu kom jag nyss hem från max mums det var inte lite gott helller utan det var sjukt jävla gott.
Just nu väntar jag på mamma hon har köpt thights och en tröja till mig. go hon är!
Sen ska vi mysa framför tvn, Det "GILLAS" tycker jag allafall. :D
allafall när jag och rokaja skulle gå till bussen var vi tvungen att springa shit vad jag har dålig kondis asso.
sen när vi kom till max då beställde vi. sen när vi skulle hem så bestämde vi oss för att gå. men när vi kom till willys då rokaja köpte en latte. jag var så mätt så orkade inget.
då orkade vi inte ens röra oss det är ju sjukt kallt i gävle idag . Tycker inte ni gävlebor det?
Sen när vi kom till busshållplatsen vid borgis då var bussen full. vad fan vi fick vänta 20 minuter till nästa buss. där fick vi allafall plats. :)
JAJA nu sitter jag allafall här och väntar på paradise hotel ska börja
men ha det så bra så hörs vi
/E,k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0