Brrr....Kallt !

Gud vad kallt det har blivit dom senaste dagarna inte kul ... iaf idag va jag ju med Jennifer när hon klippte sig & färga håret sen så skulle hon köpa ett par uggs så då gick vi till stan sen när vi skulle ta bussen hem var det fullt på bussen som det nästan alltid är på vintrarna för på sommrarna så går ju alla eller cyklar så vi fick stå upp inte så kul sen kom jag hem åt nyss och ska strax kolla på 1 avsnitt av Fångad sen ska jag duscha sen halv 8 så ska jag kolla på Paradise hotel sen kl 8 på 1 :an ska jag kolla på Ung & Bortskämd sen ska jag plugga lite men ni får ha det så bra i det kalla vädret så hörs vi mera sen !

/A


Kommentarer
Postat av: Linnéa Boström

Tack så mycket!:)

Följ mig gärna via bloglovin

2010-11-29 @ 20:59:39
URL: http://liinneabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0