Börja gymma snart !

Ja som ni ser på rubriken så ska jag snart börja gymma med Elin,Jennifer & Emma på treffen när dom har byggt klart gymmet så det ska bli kul !
Idag har jag iaf varit med Jennife & Elin vi gjorde inte så mycket , idag i Gävle så är det värsta stormen det blåser skit mycket och så är det jätte kallt och så flyger det snö fram och tillbaka när det blåser !
Iaf nog om det typ vid 6 så gick jag hem och plugga lite sen duscha jag och åt sen kollade jag på Paradise hotel och jag kollade nyss på Family guy på 6 :an men det är slut nu men det kommer ett nytt avsnitt alldelens strax ! Juste glöm inte och anmäla er till veckans blogg som utses på söndag, 3 vinnare kommer att utses då så passa på att anmäla er nu om ni vill vara med !

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0