Bada !

Idag har jag varit med Elin & Jennifer vi har inte gjort så mycket typ vid 6 så gick jag och elin hem och när jag kom hem så hjälpte jag mamma att baka bullar sen så har jag bara fixat lite med våran blogg ser ni att man kan läsa våran blog på alla olika språk nu och så och vad det är för väder här i Gävle och hur många dagar det är kvar till JUL !

Jag ska snart gå och ta ett varmt bad och ha ansiktismask och raka bena och sånt det är alltid skönt avv göra det då känner man sig extra fräsch för ibland brukar jag kunna känna mig äcklig om man t.e.x är tröt och inte duschat eller nåt sånt sen ska jag sätta mig i soffan med godis och kolla på film med mamma !

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0