Anstiktskmask!

Just nu sitter jag och elin med våra mjukisdressar och en ansiktsmask ! idag vakna vi typ 12 då duschade jag snabbt sen så fixa vi oss sen kom elina då gick vi ner på stan och så tänkte jag köpa en mjukisdress för dom kosta bara 200 :O men jag hade inga pengar men jag ska nog köpa en imorgon ist iaf sen så tog vi en fika också då tog jag en bulle och varm choklad det var GOTT ! iaf vi ska snart spela wii spel men ni får ha det så bra så bloggar jag mera sen !

Dagens facelook :

Dagens outfit:

kavaj från bikbok
vit linné från gina
svarta tights från gina
halsband vet jag inte fick det i julklapp
armband från acent




/A

Kommentarer
Postat av: Rokkaajjjaa

Var köpte ni dom?<3

2010-11-03 @ 23:33:32
Postat av: Rokaja

Var köpte ni dom?<3

2010-11-03 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0