Aldrig ska jag sluta älska dig ´

Jag var typ inne på Isabelles blogg och skulle bogga åt henne. men jag fastna inne på den så jag börja fixa lite med den haha. men det var bara texten och namnet till en sak, och sen fixade jag lite med hennes profil men jag förstår att man inte ska göra såna saker utan att fråga. Men jag vet att jag får.
det kommer massvis med bilder såfort jag har hittat min kamera sladd och min battriladdare.
Just det jag fick pricis reda på att jag ska till stockohlm i helgen istället. så måste verkligen spara alla pengar jag får, och alla pengar jag hittar hemma.
asso fråga mig inte hur jag ska lyckas för det vet jag faktiskt inte.:)
åååh ibland är man för misslyckad.
men nu vjuder jag på några bilder sen förut och så. haha vet ni?
nu ska jag ha kul med den här bloggen också. haha ibland är jag för SNÄLL *HOST*
men aja som sat här kommer lite bilder.:)
så fin tjej. hmmm NEJ
Alex & Elin
alex grönan
vi tre livet ut <3
och mitt rum + badrum
det såg snett ut haha.
men det är mycket finare en vad det ser ut på bilden.:)
och större men orkar inte knäppa jag e.:)
men nu ska jag dra mig vidare så hörs vi.
Puss & Kram

/E,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0