14 år och gravid?

Asso går det verkligen ihop? det är samma sak som alexandra ska bli gravid nu och få barn när hon är 14?
Det är ju fint med barn men inte ung som michaela är ?'
Hennes blogg är sjukt bra den handlar om hennes liv. Hennes gravidtet och allt mellan allt.'
Hon är bara 14 jävla år. Det skulle ju vara hemskt om jag skulle få barn nu och förstöra min kropp. jag vill inte ha barn förns 25 års åldern eftersom det är ont om pengar och så.'
man måste ju skaffa sig en utbildning och ett jobb innan man kan bli med BARN undra hur kul de skulle se ut om jag gick runt med övertjock mage. Jag skulle tycka synd om mig själv verkligen. hur normalt är det och skaffa barn vid 14 års åldern?
sen finns det ju dom som verkligen vill ha barn varsegod det är inte mitt val. Och det finns en liten unge som har barn nu och hon är bara 11 år?
Det är absolut inte barn då skulle jag hälldre bli gravid vid 14 årsåldern?
Tänkte visa ungefär hus hennes mage ser ut. och så?
Hon värkar ju vara sjuk gullig. :D
Det uppe står det nånting om någons blogg men Det är INTE Mikaelas blogg. kan jag ju säga jag ska länka henns blogg om ett tag men ska skriva lite mer om henne!
Vissa tar ju henne som en HORA. Men man är ingen hora om man blir gravid för fan?
en hora är en som säljer sex. hon/han köper sex för att njuta vissa andra vill ha barn. och vissa har sex i förhållanden. eller allla typ har det?
Jag sittr inte och skriver att det är fel och vara GRAVID det är det inte. det är helt normalt men i en annan ålder låter med normalare. hon kommer nog bli världens bästa mamma enligt Hennes snartkommna barn KELLY Bebisen ska heta kelly jag tycker det är rätt sött namn tycker inte ni så bloggläsare.
nu länkar jag hennes blogg?
hoppas jag skrev bra om 14 åringen jag tycker det själv
Klicka HÄR för att komma till hennes blogg
Puss & Kram
/E,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0