too hard to say goodbye !

Hej mina nära och kära. haha var tvungen att skrivat.
Nu har jag jaft lite grann för mig. nu har jennifer nyss gått. alexandra gick lite tidigare! så jag och jennifer satt och pyssla och försökte slå in julklappar. eller jag slog om dom och jennifer gjorde såna dära grussiluller. Inte vet jag vad det heter e. Just det jag fick nyss reda på att jag ska vara i linköping på min födelsedag som vanligt-.- jag som vill fira hemma med min familj och vänner !! men det går ju aldrig bara för jag ska dit. men skönt äre ju såklart. så får jag vara hemma en dag innan skolan me känner mig stolt tjej.
men tåg på min födelsedag önskar jag inte mig. ! jag vill ju sova hemma och inte åka tåg och bil orkar inte det jag eller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0