halloj !

Men hallå !
Hur är det med er bloggläsare idag ? :-) Med mig är det helt OK ! ;-)
Idag sluta jag kl 3 då va jag med Jennifer & Gabriella då gick vi hem till Jennifer för hon skulle hem och hämta pengar och byta om för det är så jävla kallt i Gävle idag !
Sen gick vi till peggys då åt Gabriella en pizza och Jennifer pommes och jag hade inga pengar men jag fick smaka av Gabriella ;-) Sen skulle Gabriella iväg och rida så då gick jag och Jennifer hem till Elin vi gjorde inte så mycket satt mest och prata och åt lite godis och kolla på tv med ljus mysigt sen typ vid 6 så skulle jag gå och handla med mami sen när vi kom hem så gjorde vi ris a la manta tror det stavas så sen hoppa jag in i duschen och nu sitter jag här och bloggar ja det var min dag men nu ska jag gå och äta sen ska jag plugga lite sen halv 8 ska jag kolla på Paradise hotel sen klockan 8 ska jag kolla på robinson så vi hörs efter det !

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0